loading...
سايت تفريحي سرگرمي تك تفريح
...

پيام مدير



مي خواهيد گروه تك تفريح را خوش حال كنيد ؟ پس با نظر دادن و عضويت ما را خوشحال كنيد .



جذب نویسنده
برای همکاری با ما در تک تفریح و یا پذیرش به عنوان نویسنده از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید .

اطلاعيه ها

۱. تك تفريح افتتاح شد .

2. از اين پس مي توانيد با آدرس www.taktafrih.rzb.ir به تك تفريح وارد شويد .

amirali بازدید : 51 1390/11/07 نظرات (0)
روز خوش در والدبباس. ژوزه مورینیو امروز 49 ساله شد و شاگردان این مربی پرتغالی جشن تولد کوچکی را برای مربیشان تدارک دیده بودند. کاسیاس و راموس به نمایندگی از بازیکنان رئال، کیک تولدی را منقش به آرم باشگاه رئال برای مورینیو تهیه کرده بودند و روی این کیک نوشته شده بود:« تبریک آقا»
[foto de la noticia]
مربی پرتغالی رئال که از دیدن این کیک سورپرایز شده بود ، در حالی که بازیکنان رئال ترانه «تولدت مبارک» را می خواندند، شمع های کیکش را فوت کرد. این بهترین راه برای آغاز روزهای شاد در رختکن رئال بعد از بازی زیبای آنها در ورزشگاه نوکمپ بود.
amirali بازدید : 57 1390/11/07 نظرات (0)

یک شرکت هنری در لندن خورشیدی مصنوعی ساخته است که انگلیسی ها از خورشید محروم نمانند.
یک هنرمند انگلیسی با استفاده نورهای خاصی یک دایره شبیه خورشید ساخته است که در میدان برافالگار لندن نصب شده است.
این خورشید مصنوعی یک دایره نورانی بزرگ ساخت شرکت «گریورلد» برای استفاده شهروندان انگلیسی و روحیه دادن به آنها ساخته شده است که حدود 30 هزار برابر یک توپ فوتبال معمولی است.
انگلیسی های مقیم لندن و حتی توریست ها دقایقی در مقابل این خورشید مصنوعی ادای سواحل جنوب اسپانیا را درمی آورند و در زیر آن حمام خورشید می گیرند.

اندرو شوبن رئیس شرکت گریورلد می گوید این خورشید بیشتر برای زیبایی و نشان دادن طلوع خورشید ساخته شد ولی ظاهراً شهروندان آن را باور کرده اند.

amirali بازدید : 47 1390/11/03 نظرات (0)

دانشجویان دانشگاه آلبرتا در کانادا توانستند بار دیگر رکورد بزرگترین بازی وسطی جهان را بشکنند.در این بازی ۲۰۱۲ نفر حضور داشتند.پس از مراسم بازگشایی نبرد بین تیم سبز و تیم طلایی آغاز شد و پس از ۴۴ دقیقه و ۱۷ ثانیه تیم طلایی در این بازی پیروز شد.

amirali بازدید : 37 1390/11/02 نظرات (0)

راه آهن و استفاده از قطار یکی از ایمن ترین روش های مسافرت کردن است که می توان از آن استفاده کرد. در طول تاریخ قطارهای زیادی وجود داشتند که سرعت های متفاوتی داشتند. امروزه با توجه به اینکه سرعت حرف اول را در جوامع بشری می زند، قطارها نیزز به این سیر سرعت پیوسته اند.

در اینجا به معرفی تعدادی از سریعترین قطارها که در سرتاسر جهان مشغول به کار هستند می پردازیم:


6-  یکی از سریعترین قطارهای جهان در ایتالیا قرار دارد. البته ایتالیا چندین خط با قطار های سریع دارد که در اینجا به یکی از این خطوط اشاره میکنیم. قطار ETR500 میتواند با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت به حرکت بپردازد. این قطار بین دو شهر فلورانس و میلان کار می کند و میتواند مسیر 306 کیلومتری را در مدت 1 ساعت و 45 دقیقه طی کند.


5- اما اگر بخواهیم قطاری سریعتر از ایتالیا پیدا کنیم باید سری به اسپانیا بزنیم در اینجا قطار مادرید به بارسلون یکی از سریعترین قطارها می باشد. ترنAVE Talgo-350  می تواند با سرعت 330 کیلومتر بر ساعت 318 مسافر را جا به جا کند. با این قطار می توانید مسیر 618 کیلومتری را در مدت دو ساعت و 30 دقیقه طی کنید.


4- قطار بعدی در تایوان قرار دارد و میتواند 989 مسافر را با سرعت 335 کیلومتر جابجا کند. این ترن در بین دو شهر تایپه و کاهوسیونگ قرار دارد و مسیر 244 کیلومتری را یک ساعت و 36 دقیقه طی می کند.


3- یکی دیگر از ترن های پر سرعت، قطاری است که در ژاپن  قرار دارد.ترن Shinkansen با سرعت 443 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و می تواند مسیر 713 کیلومتری توکیو تا آموری را در سه ساعت و 10 دقیقه می رود.


2- ترن TR-09 میتواند با سرعت 450 کیلومتر بر ساعت ریل های آلمان را در نوردد و مسافران را از کلن به فرانکفورت منتقل کند. این قطار مسیر 200 کیلومتری را تنها در نیم ساعت طی می کند. عده زیادی در آلمان این برای این مسیر سعی می کنند تا از این قطار استفاده کنند و وقت خود را در فرودگاه تلف نکنند.


1- سریعترین ترن جهان و به نوعی سریعترین مسافرت جهان را می توانید در چین مشاهده کنید، جایی که ترن CRH380A مسیر شانگهای تا پکن را که 1030 کیل.متر فاصله دارند در مدت چهار ساعت 48 دقیقه طی کند. این ترن می تواند با سرعتی برابر با 480 کیلومتر بر ساعت، 500 مسافر را جا به جا کند.


amirali بازدید : 44 1390/11/02 نظرات (0)
یکی از جالب ترین مکان های کره زمین در Fort Bragg کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. این محل جذاب در دهه 60 محل جمع آوری آشغال ها و زباله های مردم شده بود. پر از شیشه های شکسته، پلاستیک و زباله های دیگر که زیر آفتاب ساحل رها شده اند و توسط امواج دریا شسته شده و به خاطر بادهای دریایی تغییر شکل داده اند.

 
 
ساحل شیشه ای
 
ساحل شیشه ای
 
براي مشاهده عكس ها به ادامه مطلب برويد
تست

تست

تییب

سیبسیبشسیشبسیشسبیشسبی

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
تك تفريح يك سايت تفريحي است كه مي تواند براي مدتي شما را براي سرگرمي ، جك و ... شما را به خود جذب كند . براي پيشرفت ما نظر دهيد ، ثبت نام كنيد و پيشنهادات و انتقادان خودتون رو مطرح كنيد . مديريت تك تفريح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 119
  • بازدید کلی : 7,892
  • کدهای اختصاصی
    حمایت از ما

    برای حمایت از تك تفريح ، فقط یک بار روی 1+ کلیک کنید




    ورود به انجمن

    انجمن