loading...
سايت تفريحي سرگرمي تك تفريح
...

پيام مدير



مي خواهيد گروه تك تفريح را خوش حال كنيد ؟ پس با نظر دادن و عضويت ما را خوشحال كنيد .



جذب نویسنده
برای همکاری با ما در تک تفریح و یا پذیرش به عنوان نویسنده از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید .

اطلاعيه ها

۱. تك تفريح افتتاح شد .

2. از اين پس مي توانيد با آدرس www.taktafrih.rzb.ir به تك تفريح وارد شويد .

amirali بازدید : 46 1390/11/01 نظرات (0)

به گزارش ايکو پرس ، دومين خودرو با برند ايران خودرو به نام رانا از ارديبهشت ماه سال آينده همزمان روانه بازار هاي داخلي و خارجي مي شود .    

حميد رضا تقوي نژاد معاون استراتژي و برنامه ريزي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت:خودرو رانا به ايربگ راننده و سر نشين و ترمز ضد قفل تجهیز شده است و داراي استاندارد ايمني سه ستاره Euro ENCAP و همچنين استاندارد ايمني برخورد با عابر پياده مي باشد.


amirali بازدید : 53 1390/11/01 نظرات (0)

تاکسی های جدید نیویورک  پرواز می کنند  می توانند مسافر خود را به تنهایی به مکان دیگر ببرند و یا اینکه مثل فیلم های علمی تخیلی می توانند به شکل های عجیب و غریب تبدیل شوند.
شهرداری نیویورک در پروژه ای عظیم با عنوان تاکسی های آینده که شرکت نیسان ژاپن برنده این مزایده شده است قرار است 13 هزار دستگاه تاکسی جدید در شهر نیویورک به کار گیرد که نسل آینده تاکسی های این شهر محسوب می شود.
این تاکسی ها دارای امکاناتی رفاهی جالبی است که مسافران می توانند با کنار زدن سقف آسمان خراش های نیویورک را تماشا کنند و موبایل خود را در تاکسی شارژ کنند و کرایه خود را با نگه داشتن کارت اعتباری جلوی دستگاهی در پشت راننده حساب کند.

در این تاکسی ها که قرار است تا سال 2013 در این شهر فعال شوند، جی پی اس راننده ها را در پیدا کردن مسیرهای خود کمک می کنند.

amirali بازدید : 92 1390/10/30 نظرات (0)

نمایشگاه بین المللی خودروهای سواری هم اکنون و از 9 تا 22 ژانویه سال 2012 میلادی در شهر دیترویت ایالت میشیگان در حال برگزاری است و کمپانی های خودروسازی برترین فناوری های و ماشین های سواری خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند. در این میان در نمایشگاه خودروهای سواری امسال در دیترویت و با توجه به نگرانی های روزافزون درباره گران شدن سوخت های فسیلی مانند بنزین و تاثیر آن بر گرمایش زمین، بازار عرضه خودروهایی که از سوخت های مکمل دیگر برای کاهش مصرف بنزین استفاده می کنند بسیار داغ است.


به طور خلاصه باید گفت که خودرو چندگانه‌سوز یا هیبریدی، خودرویی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند. عنوان خودروهای ترکیبی به خودروهائی گفته می‌شود که در سیستم پیشرانه آنها علاوه بر موتورهای بنزین سوز از یک یا چند موتور الکتریکی استفاده شود. در نمایشگاه امسال خودروهای سواری، شش خودوری زیر به عنوان پربازدید کننده ترین خودروهایی هیبریدی جهان که قرار است در اواسط سال 2012 میلادی به بازار بیاید انتخاب شده اند.


برای مشاهده ادامه مطلب و ديدن عكس ها به ادامه ی مطلب بروید .


amirali بازدید : 72 1390/10/30 نظرات (0)

شركت خودروسازی پورشه از جدیدترین مدل پانامرای خود در نمایشگاه خودروی قطر رونمایی خواهد كرد.

پورشه قرار است در نمایشگاه خودروی قطر كه از 25 تا 28 ژانویه سال جاری (5 تا 8 بهمن) برپا می‌شود، از مدل جی.تی.اس پانامرای خود رونمایی كند. این خودرو از ماه مارس سال جاری روانه بازار خاورمیانه می‌شود.

قدرت و موتورهای مدل جدید پورشه نسبت به خودروهای قبلی این شركت تقویت شده‌اند. حجم موتور این خودرو 4.8 لیتری از نوع V8 بوده كه قدرتی معادل 430 اسب بخار تولید می‌كند.

سرعت این خودرو در عرض 4.5 ثانیه از صفر تا 100 كیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداكثر سرعت این خودرو 288 كیلومتر بر ساعت است.

amirali بازدید : 60 1390/10/30 نظرات (0)

سیر تحول خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی طی 70 سال اخیر جالب است. از دهه 1320 که خودروهای آلمانی، انگلیسی و آمریکایی به خدمت شهربانی کل کشور درآمدند تا امروز که از بنز، پژو و زانتیا برای کارهای مربوطه استفاده می‌شود. شاید کمتر کسی به نوع خودروها و تجهیزات به کار رفته در آنها توجه کرده باشد ولی آنچه مسلم است اینکه صرف‌نظر از قدمت طولانی استفاده از خودرو در این بخش تنها ظرف چند سال اخیر شاهد ارتقای تجهیزات در این خودروها بوده‌ایم به عبارت دیگر خودروهای پلیس شاید بیش از 60 سال جز به چراغ‌های گردان، بی‌سیم و بلندگو به چیز دیگری مجهز نبوده‌اند اما امروز به سیستم‌هایی نظیر دوربین‌های خودکار، دستگاه‌های GPS، لوازم تشخیص مصرف نوشابه‌های الکلی توسط رانندگان، امکانات ماهواره ای، رایانه‌ای و ... تجهیز شده‌اند. در ادامه به سیر تحول این خودروها اشاره می‌کنیم.


برای مشاهده ادامه مطلب به ادامه ی مطلب بروید .




amirali بازدید : 52 1390/10/30 نظرات (0)
پر جمعیت ترین کشور جهان امیدوار است با به خدمت گرفتن بلندترین اتوبوس جهان به طول 25 متر معضل ترافیک در شهرهای پر جمعیت خود مثل پکن را حل کند.این اتوبوس که " Youngman JNP6250G" نام دارد طولی بیش از 25 متر دارد که حدود ۱۳ متر بیشتر از یک اتوبوس معمولی است، و توان حمل ۳۰۰ مسافر را دارد . به زودی عملیات استفاده از این اتوبوس در دو شهر پکن و هانگژو ، دو شهر پرجمعیت چین آغاز می شود.





تست

تست

تییب

سیبسیبشسیشبسیشسبیشسبی

درباره ما
Profile Pic
تك تفريح يك سايت تفريحي است كه مي تواند براي مدتي شما را براي سرگرمي ، جك و ... شما را به خود جذب كند . براي پيشرفت ما نظر دهيد ، ثبت نام كنيد و پيشنهادات و انتقادان خودتون رو مطرح كنيد . مديريت تك تفريح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 7,902
  • کدهای اختصاصی
    حمایت از ما

    برای حمایت از تك تفريح ، فقط یک بار روی 1+ کلیک کنید




    ورود به انجمن

    انجمن