loading...
سايت تفريحي سرگرمي تك تفريح
...

پيام مدير



مي خواهيد گروه تك تفريح را خوش حال كنيد ؟ پس با نظر دادن و عضويت ما را خوشحال كنيد .



جذب نویسنده
برای همکاری با ما در تک تفریح و یا پذیرش به عنوان نویسنده از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید .

اطلاعيه ها

۱. تك تفريح افتتاح شد .

2. از اين پس مي توانيد با آدرس www.taktafrih.rzb.ir به تك تفريح وارد شويد .

amirali بازدید : 58 1390/10/30 نظرات (0)

رسانه های سعودی اعلام کردند که به موجب دستور صادر شده توسط «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی، فروش لباس های زنانه توسط مردان عربستانی ممنوع اعلام شد.
گفته می شود صدور این دستور موجب خوشحالی و خرسندی شهروندان عربستانی و به ویژه زنان شد زیرا این اقدام موجب راحت تر شدن خرید برای زنان شده و بهتر می توانند با فروشندگان داد و ستد و تعامل کنند.
اخبار رسیده از عربستان حاکی از آن است که به محض صدور چنین دستوری، تعداد زیادی از فروشگاه ها به استخدام زنان پرداختند. این اقدام در حالی صورت گرفت که تا پیش از این «هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی» با کار و فعالیت زنان در فروشگاه های مختلف به شدت مخالفت می کردند.

قابل ذکر است «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» از سال گذشته وعده اصلاحات اساسی در دفاع از زنان سعودی داده و قول داده بود که به آنان اجازه نامزد شدن در انتخابات و رأی دادن بدهد. از دیگر درخواست های زنان سعودی، حق رانندگی است که هنوز به تصویب نرسیده است.



amirali بازدید : 464 1390/10/30 نظرات (0)

رئیس سازمان تعزیرات استان تهران از جریمه 10 میلیارد تومانی شرکت بستنی میهن به دلیل گران فروشی خبر داد و افزود: حکم اولیه توسط تعزیزات صادر شده ولی با اعتراض این شرکت حکم نهایی در مرحله تجدید نظر است.


amirali بازدید : 52 1390/10/30 نظرات (0)
پر جمعیت ترین کشور جهان امیدوار است با به خدمت گرفتن بلندترین اتوبوس جهان به طول 25 متر معضل ترافیک در شهرهای پر جمعیت خود مثل پکن را حل کند.این اتوبوس که " Youngman JNP6250G" نام دارد طولی بیش از 25 متر دارد که حدود ۱۳ متر بیشتر از یک اتوبوس معمولی است، و توان حمل ۳۰۰ مسافر را دارد . به زودی عملیات استفاده از این اتوبوس در دو شهر پکن و هانگژو ، دو شهر پرجمعیت چین آغاز می شود.





amirali بازدید : 108 1390/10/29 نظرات (0)
طرز تهیه آجیل پلو (غذای هندی)

مواد لازم :
برنج                               نیم کیلو
 بادام هندی                    نصف فنجان
 کشمش                        2/1 فنجان
 کنجد سائیده شده          1 قاشق غذاخوری
 زرد آلو خشک                 4/3 فنجان
 زعفران آب گرفته              1 فنجان
پسته خلال                      4/1 فنجان
 روغن                             2 قاشق غذاخوری
 سیر له شده                   نصف بوته
پیاز ریز شده                   نصف بوته
زیره                                2/1 قاشق غذاخوری
 هل                               4 دانه
 دارچین                          1 قاشق مرباخوری
 آب                                2 لیوان
کره                                50 گرم
 روغن                           1 قاشق سوپخوری

 

برای دیدن طرز تهیه به ادامه ی مطلب بروید .

amirali بازدید : 54 1390/10/28 نظرات (1)
طرز تهیه سالاد برنج (فرانسه)

مواد لازم( جهت 4 تا 5 نفر):



کته یا چلو                                          3 پیمانه
مغز گردو نیم کوب                                100 گرم
کشمش بی هسته خیس خورده           100 گرم
کلم قرمز کوچک                                  نصف بته
سرکه                                               3قاشق
روغن سالاد                                      3قاشق
نمک، فلفل                                      به میزان لازم

 

برای دیدن طرز تهیه به ادامه ی مطلب بروید .

amirali بازدید : 48 1390/10/28 نظرات (0)
یکتا ناصر و حضورش در تلویزیون بعد از 6 سال
 
یکتا ناصر گفت: این روزها پس از 6 سال دوری از تلویزیون، مشغول بازی در سریال «دختران حوا» هستم.

«یکتا ناصر» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: نقش «هدی» را در سریال «دختران حوا» به کارگردانی سهیلی‌زاده در کنار گوهر خیراندیش، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ‌شاهی، امیرحسین رستمی و ایرج راد ایفا می‌کنم که حدود 30 درصد از فیملبرداری آن گذشته است.
وی در مورد داستان سریال گفت: ثریا زندانی مریض در حال مرگ از یک راز پرده برداشته و از هدی که مددکار زندان است کمک می‌خواهد. هدی برای پی بردن به این راز درگیر ماجراهایی می‌شود و ...
 
 
برای دیدن ادامه ي گفتگو به ادامه ی مطلب بروید .
 

 

amirali بازدید : 42 1390/10/28 نظرات (0)
گفت‌وگویی  با اندیشه فولادوند ـ بازیگر سریال «شیدایی»
اندیشه فولادوند در سریال «شیدایی» محمد مهدی عسگرپور نقش «افسانه» را بازی می‌كند. او در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا شركت كرد و از دغدغه‌هایش برای ایفای نقش‌، حضور در تلویزیون و تجربه‌ی بازی در سریال «شیدایی» سخن گفته است.
 


*** برایم عجیب بود كه چنین نقشی در تلویزیون كار می‌شود
این بازیگر سینما و تلویزیون در ابتدای گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان كرد: در ابتدا كمی برایم عجیب و جالب بود كه چنین نقشی با چنین پرداختی قرار است در تلویزیون كار شود. من اصولا علاقه‌ی ویژه‌ای به بازی كردن در نقش‌هایی دارم‌ كه مساله‌ای در زندگی‌شان دارند و دنبال چیزی هستند. كاراكتر‌های مساله‌ساز همیشه برایم كاراكترهای جذابی بودند چون چالش بیشتری در من ایجاد می‌كردند. یكسری كاراكتر‌ها هم از بازیگر‌، خیلی دور هستند و این فاصله و هجرانی كه بازیگر در ذات كاراكتر‌، احساس می‌كند، ‌باعث تلاش و تكاپو و چالش‌های زیادی می‌شود‌ كه خیلی جذاب است.
وی اضافه كرد: از زمانی كه وارد سینما شدم، شش ـ هفت سالی می‌گذرد‌، اما تاكنون هیچگاه با تلویزیون همكاری نداشتم. دلیلش هم این بود كه در این سال‌ها هیچ نقشی از طرف تلویزیون برای بازیگری مثل من و با سلایق شخصی من پیش نیامده بود‌. این مساله كمی برای من استرس‌زا بود، ‌چون به هر شكل‌، فضاهایی كه در تلویزیون حاكم است به دلیل ماهیت این رسانه‌ی همه‌گیر شامل یكسری قانون‌ها و قواعد تعریف شده است كه گاهی ممكن است از سلیقه‌ی من دور باشد. به همین دلیل‌، فاصله‌ی بین من و تلویزیون در این سال‌ها حفظ شده بود تا این كه به این قصه و این نقش رسیدم.
 


*** تم اجتماعی در آثار را دوست دارم
اندیشه فولادوند با اشاره به كامل نبودن فلیمنامه «شیدایی» در شروع تصویربرداری، گفت: ‌اما در سریال «شیدایی»، سیر ایست و زیست نقش‌ها كاملا مشخص بود و ما از روز اول،‌ حركت این كاراكتر از نقطه A به نقطه B را با سعید نعمت‌الله(نویسنده) مشخص كرده بودیم. من، سعید نعمت الله و عسگرپور‌، جلسات متعددی را برگزار كردیم. حتی چند جلسه بین من و سعید نعمت‌الله برگزار شد تا به یك نتیجه‌ی مشترك درباره افسانه رسیدیم.
این بازیگر، همچنین درباره‌ی موضوع اجتماعی كه سریال «شیدایی» به آن می‌پردازد، عنوان كرد:‌ من تم اجتماعی را در آثار خیلی دوست دارم‌؛ چه در حوزه ادبیات و چه در حوزه سینما و نگاه سعید نعمت‌الله را به طبقات اجتماعی مختلف‌، می‌پسندم. خصوصا تالیف كاراكترهایی شبیه افسانه‌، در این سریال‌، كار ساده‌ای نیست و نیاز به یك پشتوانه‌ی غنی شناختی نسبت به آدم‌های این طبقه دارد. من قبل از این كار‌، با سعید نعمت‌الله همكاری نداشتم اما بعد از جلساتی كه با هم داشتیم، دیدم اتفاق خوبی می‌افتد و از این كه قرار است با او همكاری كنم خوشحال شدم.
اندیشه فولادوند در پاسخ به این پرسش كه تا چه حد، حضور او در نقش افسانه بر این كاراكتر تاثیر گذاشته است؟ گفت:‌ تاثیر من روی نقش را باید از نویسنده پرسید.‌ سعید نعمت‌الله در تالیفش‌، افسانه را از قسمت‌های چندم وارد قصه ‌كرد كه درام را شكل می‌داد و اتفاقاتی را تا پایان قصه به وجود می‌آورد. به هر شكل حتی نقش‌هایی كه از قبل هم نوشته شده‌اند و پایانشان مشخص است‌، با هر بازیگری كه می‌آید تغییراتی در آن به وجود می‌آید. اگر یك نقش را 10 بازیگر مختلف بازی كنند،‌ 10 كاراكتر مختلف را روی پرده سینما خواهید دید. حتی اگر این افراد‌، توانایی‌های یكسانی داشته باشند،‌ ذات هر آدمی‌، مثل جنس صدا و نگاه و در واقع فضای انتقال‌دهنده‌ی حس‌، در هر انسانی متفاوت و به تبع آن در بازیگران هم متفاوت است هر بازیگری روی كاراكتری كه بازی می‌كند تاثیر می‌گذارد.
 


*** آدم‌ها را مثبت و منفی نگاه نمی‌كنم
وی در پاسخ به این پرسش كه شخصیت افسانه را منفی یا مثبت می‌بیند، تصریح كرد: من هیچگاه آدم‌ها را در زندگی‌ام به مثبت و منفی تقسیم نمی‌كنم. من آدم‌ها را به قربانی‌شونده و قربانی‌كننده تقسیم می‌كنم. البته این سیر، یك تسلسل است و كسانی كه قربانی می‌شوند، دیگران را نیز قربانی می‌كنند. این نوع دسته‌بندی، ‌از مدنیت و شهرنشینی می‌آید و در بافت اجتماعی شهری شكل می‌گیرد. مدنیت‌، تقدیر شخص را در گرو عوامل متسلسلی قرار می‌دهد كه ممكن است ربط مستقیمی به او نداشته باشد و فرد برای قربانی نشدن‌، فرد دیگری را قربانی كند. در این قصه به خصوص ما هم كه در بطن شهر و بافت ملتهب شهر و طبقات مختلف اجتماعی اتفاق می‌افتد‌، همین مساله را می‌بینیم. یعنی از نظر من‌، همه‌ی آدم‌ها قربانی‌اند و آدم مثبت و منفی نداریم.
 
برای دیدن ادامه ي گفتگو به ادامه ی مطلب بروید .

 

 

amirali بازدید : 61 1390/10/28 نظرات (0)
 

برای انجام این فال به سه عدد طاس کوچک و همچنین صفحه ای شبیه به تصویر بغل احتیاج دارید. برای تهیه این صفحه می توانید دایره ای به قطر ۳۵ سانتی متر بر روی کاغذ رسم کرده و سپس آن را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید.

 

هر كدام از این قسمت ها ( خانه ها ) به موارد بخصوصی مربوط هستند. طاس ها باید با دست چپ و از فاصله کمی بر روی صفحه ریخته شوند که بر حسب وضعیتی که قرار می گیرند می توانند یک ، دو و یا سه خانه را اشغال کرده و عددی از یک تا شش برای آن خانه نشان دهند.

اعداد یک تا شش معانی مختلفی دارند که معنی هر عدد به موارد و مسائل آن خانه مربوط می شود. همچنین مجموع آنها ، اعداد بین ۳ تا ۱۸ نیز در تفسیر منظور می شود.

 

سه : مسائل غیر منتظره جالب

چهار : مشاجره. عدم توافق. ناخوشنودی مشاجره

پنج : امكان براورده شدن یك ارزو یا خواسته

شش : امكان از دست دادن پول یا مادیات دیگر

هفت : تاخیر در امور مالی. رسوایی

هشت : رفتار بدون تفكر كه ممكن است باعث ایجاد مشكل شود

نه : ازدواج ، جشنی كه شما هم در ان شریك هستید

ده : پیشرفت در كار. امكان بچه دار شدن

یازده : مسافرت یكی از عزیزان یا نزدیكان

دوازده : دریافت یك نامه یا پیغام مهم

سیزده : ناخوشنودی و ناراحتی

چهارده : دریافت كمك از نزدیكان

پانزده : لزوم احتیاط و مراقبت در رفتار یا گفتار تان

شانزده : یك مسافرت مطلوب و مفید

هفده : تغییرات احتمالی در برنامه های جاری

هجده : موفقیت و خوشنودی در اینده نزدیک

 

خانه هفتم : همسر – ازدواج – معشوق - روابط جنسی - همدستی و همکاری - مسابقات و رقابت ها - قرارداد های قانونی که متعهد می شوید - مجادله و دعوا - هر فرد ناشناخته ای.

 

 

خانه هشتم : رنج – خطر – مرگ – جراحی – قرض – مالیات - نیروهای ماورا طبیعه – میراث ( غیر از والدین ).

 

 

خانه نهم : مذهب – فلسفه – معرفت – درک – مطالعه – هنر - آموزش و پرورش – ادبیات – نشر – رویاها - آینده نگری - کشورهای خارجی - سفرهای دور.

 

 

خانه دهم : وضعیت شغلی تان - موقعیت اجتماعی – استخدام – دادگاه – قاضی - افراد مهم ( از نظر شغلی ) -  وضعیت جغرافیایی - آب و هوا.

 

 

خانه یازدهم : دوستان - لذت های معنوی - آرزو ها و امید ها - منابع کمک - جبهه های سیاسی.

 

 

خانه دوازدهم : دشمنان - مشکلات و مشقات – گرفتاری – دردسر – محدودیت - افراد یا چیزهایی که از آنها میترسید - رمز و راز – بیمارستان - حیوانات بزرگ.

 

 

یک : عدد یک علامتی مساعد و موافق محسوب می شود

 

دو : لزوم تلاش برای كسب موفقیت

 

سه : موفقیت و پیروزی

 

چهار : ناراحتی و ناخوشنودی

 

پنج : اخبار خوب

 

شش : عدم اطمینان و یقی

 

amirali بازدید : 55 1390/10/28 نظرات (0)

فال اشكال

شاید شما هم جزو افرادى هستید كه در دوران تحصیل درس هندسه برایتان هیچ جذابیتى نداشته و احتمالاً از شنیدن نام آن بیزارید ولى چند لحظه این موضوع را فراموش كنید. بعد ساده ترین اشكال هندسى را به خاطر بیاورید؛ مربع، مستطیل، مثلث، دایره و منحنى. سپس خیلى سریع و بدون اینكه زیاد به مغزتان فشار بیاورید شكلى را انتخاب كنید كه بیشتر از همه مى پسندید. در حقیقت یك تست روانشناسى پیش روى شما قرار دارد كه با توجه به انتخابتان بسرعت نشان مى دهد شما در زندگى چه جور آدمى هستید و در چه مشاغلی احتمال موفقیتتان بیشتر است!

 

 

 مربع


افرادى كه شكل مربع را انتخاب مى كنند كسانى هستند كه در یك محیط پایدار بیشترین احساس آرامش را دارند و مسیر كارهایشان كاملاً واضح است. چنین اشخاصى محافظه كارند و دوست دارند همه چیز مرتب و منظم باشد. وظیفه شناس هستند و اگر كارى را به آنها محول كنید آنقدر روى آن وقت مى گذارند تا تمام شود، حتى اگر كارى تكرارى و طاقت فرسا باشد و مجبور شدند به تنهایى آن را انجام دهند.

 



 مستطیل



اصولگرایى مشخصه بارز این افراد است. آنها نیز نظم و ترتیب را دوست دارند ولى آن را بیشتر از طریق سازماندهى هاى دقیق اجرا مى كنند. این امر سبب مى شود كه راه هاى مناسبى را انتخاب و همه قواعد و مقررات را بررسى كنند. اگر وظیفه اى را به این اشخاص محول كنید ابتدا آن را به خوبى سازماندهى مى كنند تا اطمینان یابند که به طور اصولی اجرا خواهد شد.

 

 

 مثلث

 

اشخاصي كه شكل مثلث را انتخاب مي كنند هدف گرا هستند . آنها از برنامه ريزي قبل از انجام كار ها لذت مي برند و به طرح موضوعات و برنامه هاي بزرگ و بلند مدت تمايل نشان مي دهند ، اما ممكن است جزئيات را فراموش كنند . اگر كاري را بر عهده آن ها بگذاريد ، ابتدا هدفي را براي آن تعيين و سپس با برنامه ريزي كار را آغاز مي كنند .

 

 

دایره



چنین افرادى اجتماعى و خوش صحبت هستند، هیچ لحن خشنى ندارند و امور را به وسیله صحبت كردن درباره آنها تحت كنترل خود در مى آورند. ارتباطات اولین اولویت آنها در زندگى است. مطمئن باشید كه اگر وظیفه اى به آنها محول شود آنقدر درباره آن صحبت مى كنند تا هماهنگى لازم ایجاد شود.
 

 


 منحنى



خلاقیت در این قبیل افراد موج مى زند و اغلب اوقات كارهاى جدید و متفاویت را ارائه مى دهند. نظم و ترتیب برایشان كسالت آور است و اگر تكلیف را براى آنها در نظر بگیرید ایده هاى خوب و مشخصى را براى آنها ابداع می کنند.

  به طور كلى افرادى كه سه شكل اول یعنى مربع، مستطیل و مثلث را انتخاب مى كنند در جهت مسیر ویژه در حركت هستند و كارها را به طور منطقى و اصولى انجام مى دهند ولى ممكن است خلاقیت كمى داشته باشند.
اما گزینش دایره و منحنى نشان دهنده خلاقیت و برون گرایى است. چنین افرادى به موقعیت هاى جدید و سایر افراد دسترسی پیدا می کنند اما چندان اصول گرا و قابل اعتماد نیستند.

 

 

 

 

 

 كاربرد تست

 این تست براى ارزیابى افراد نسبت به موقعیت شغلى شان كاربرد دارد و یا به منظور پى بردن به این نكته كه اشخاص مختلف تا چه حد مى تواند با هم كار كنند. اگر شما بشدت علاقه  مندید كه یك كار خاص و اصولى را انجام دهید یك فرد مربع دوست میتواند همكار خوبى برایتان باشد. همچنین اینگونه افراد براى كار در دوایر حسابرسى هم كاملاً مناسبند. اگر كارها نیاز به سازماندهى گروهى داشته باشد مثلث دوستان در پیشبرد فعالیت ها موفق خواهند بود. این افراد مى توانند مجرى خوبى باشند چون اهداف را مشخص و اطمینان مى یابند كه دستیابى به آنها ممكن است. براى هر نوع ارتباطات حضورى افرادى كه دایره را انتخاب مى كنند، بهترین هستند. آنها مى توانند یك كارمند خوب، مسؤول پذیرش یا فردى باشند كه به مشتریان خود خدمات مناسبى را ارائه مى دهند. بالاخره افرادى كه شكل مورد علاقه شان منحنى است همیشه ایده هاى تازه دارند و به طور مثال براى كار در شركت هاى تبلیغاتى مناسبند

 

تست

تست

تییب

سیبسیبشسیشبسیشسبیشسبی

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
تك تفريح يك سايت تفريحي است كه مي تواند براي مدتي شما را براي سرگرمي ، جك و ... شما را به خود جذب كند . براي پيشرفت ما نظر دهيد ، ثبت نام كنيد و پيشنهادات و انتقادان خودتون رو مطرح كنيد . مديريت تك تفريح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 108
  • بازدید کلی : 7,881
  • کدهای اختصاصی
    حمایت از ما

    برای حمایت از تك تفريح ، فقط یک بار روی 1+ کلیک کنید




    ورود به انجمن

    انجمن